nuffnang

Friday, May 6, 2011

xde post untuk putrajaya walk ye kengkawan..hehe

erm...bznye lately...xsempatla nak update blog ni..05.05.2011 aritu ade walkaton kat taman wetlands putrajaya..best jugak la coz opis aku yg anjurkan program ni..aku xbyk nak amik gambar coz sengaje gedik2 ngan wani n sheeda untuk join berjalan 5km 2..kesianla kat member2 lain kene bekerja keras bg makanan kat peserta seramai 5ribu org 2..perjalanan walkaton 2 5km round 1taman.yg buat terujanye menteri kesihatan, Dato Liow Tiong Lai pun join berjalan kaki..tp Dato jaz berjalan 2km jela...ms jalan 2 xla sepenat yg disangke coz syok tengok pemandangan kat wetlands 2..klu sape2 rasa nak tgok sawah padi kat putrajaya, bole la singgah sekejap kat wetlands 2..siap leh sewa basikal lg.. aku xsyorkan uols berjalan coz kerana berjalan ni la aku kehilangan kasut gym aku..sebenarnye kasut 2 aku jaz guna untuk g gym je..tp xdsebbkan xsempat nak beli kasut, pakai jela kasut 2..elok je pun..alih2 bole pulak tapak kasut 2 tercabut..malu jugak time 2..igtkan aku sorang je yg tercabut tapak..rupenye ramai lg yg macam aku..hehe..
moral of the story..
jgnlah anda salahgunakan pemakaian kasut anda kerna itu bisa menyusahkan diri anda..hehe=)

sesape yg nak tgk gambar, leh g kat wani ngan izza nye blog ye...
ni je gambar yg aku amik..


hahaha..akhirnye dapat gak aku update cerite blog ni walaupun xseberape...tp mmg best coz bile KKM buat program je mesti dapat sambutan xkire la sabah n serawak pun mesti nak join jugak..ni lah die gambar aku yg gemok..ade time 6bulan lg nak turunkan lg 16kilo dalam masa 6bulan ni..hopefully berjaya..

4 comments: