nuffnang

Monday, March 7, 2011

perhimpunan bulanan kementerian kesihatan


Perhimpunan Bulanan KKM
erm keje ngan kerajaan ni macam ni la..setiap bulan kene attend perhimpunan bulanan..tapi turn aku jaz time  bulan2 ganjil je..so bulan ni, bulan 3 my turn la..pagi tadi awal2 pagi kak aza dah bising2 ajak g E7..ikotkan malas nak g coz aku ade keje nak kene setelkan..nasib baik la tadi mmg datang awal..so setel gak keje aku 2..kesian kak aza kene tgu aku..sori ye kak aza..

ni la kak aza..die suke ngomel2 dan sangat comel kalau membebel..kalau die diam kat opis ni..aku la org yg paling risau..ececececece..=)

perhimpunan bulanan 2 buat kat Blok E7 tu.kat situ ade dewan serbaguna..bole la dalam seribu org masuk..yg mane bawah KKM semua datang tadi contohnye macam Ins. Pengurusan Kesihatan(IPK), Institut Penyelidikan Perubatan (IMR), Ins. Perubatan Respiratori, Ins. Kesihatan Umum(IKU), n banyak lg la..xle nak sebut coz banyak sgt agensi bawah KKM ni.. yg besnye masa perhimpunan ni, kite leh tgk ramai orang beratur dalam barisan macam masa zaman sekolah dulu..setiap barisan 2 mewakili setiap bahagian yg ade kat KKM ni..mmg bes..pastu kene nyanyi lagu negaraku n lagu KKM..siap ade koir lagi yg iring kitorang nyanyi..rasenye klu aku keje swasta mane nak ade kene nyanyi2 lagu patriolitik ni..smua best but yg xbesnye kene berdiri dekat 2jam jugak la..aku dulu masa skolah pun bole nak duduk kejap2 klu xlarat..tp skarang ni dah masuk alam pekerjaan, kene la jaga penampilan diri..kene cover2..so walaupun sakit kaki berdiri lama2..terpakselah jugak demi tanggungjawab..hehe(poyo gile)..org sibuk dengar amanat menteri kat depan..aku dok sibok2 amik gambar..ni la gambar kitorang..=)


kitorang ni mmg xtau malu bile bergambar..kamera media belakang kitorang je tp nak amik gambar punye pasal lgsg xpandang kiri kanan..=) yg tengah2 2 iza..die unit peperiksaan kat opis aku ni..

ni masa semua org tengah dengar ucapan..aku ni mane bole nak dengar org bg ucapan lame2..mmg bosan..so snap je mane yg aku rase nak snap..


semua muke fokus..bagus btl staff KKM ni..(tp sebenarnye nak snap gambar CC yg pakai tudung merah 2)

ni lah muke2 opismate aku..dari kiri iza,madi, kak aza n kak aida...geng2 aku ade yg xgi coz dorang nye turn bulan2 genap...
yg paling kanan 2 wanie..die xpegi perhimpunan pagi td ni..tp tetap nak letak gambar die jugak..hehe
ni gambar CC aku dulu...die antara CC paling bes yg penah aku jumpe..sgt sporting n sgt muda antara semua CC yg aku pnh kenal..

skarang CC dah tukar kat Bahagian Perolehan & Aset...walaupun dah xjadi CC kitorg..still lg keep in touch stp jumaat..thanks ye cc blanje kitorg pizza..=)
yg kanan ni lak shalina(sha)..td sha xpegi..turn sha ngan wanie bulan genap..suke nak upload gambar ni wpun tudung aku gelembung macam karipap..hehe..masa ni sha preggy..sgt comel..baby pun comel...


6 comments:

  1. hahaha...semua orang comel okehhh!!!!

    ReplyDelete
  2. motip sebut nama opis bru aku?
    :p

    ReplyDelete
  3. hmmmmmmmmmmmmmm.....tak terkomen aku...

    ReplyDelete
  4. wani:klu faizal kat sini, stp gambar ni mst ade gambar die kan=)
    lazyf:org opis ko dtg cni smlm..hehe
    dino:xkomen xpe..tgk gambar pun ok..hehe

    ReplyDelete
  5. yeahh niza dah ada belog!

    hepi blogging!

    ReplyDelete
  6. ila:saje je try bloging2..selamani jaz baca blog orang je..=)

    ReplyDelete