nuffnang

Thursday, July 7, 2011

weding anim...

payahnye nak upload gambar kat fb..so jaz upload kat blog je kot...
roomate aku, anim sah jadi isteri shahril ngan sekali lafaz je pada 7.7.2011..
tahniah uols..masa akad nikah ni agak lewat sikit coz mak andam siapkan die 2 jenuh nak touch up sana sini..2yg take time smpi kul9lebih baru akad nikah..aku sampai kul8 kat umah mas tp anim baru nak stat make up..bajet sampai wangsa maju nak g la beli hadiah kat jusco, tp tah ape yg aku berangan tah sampai xingat jalan nak g jusco..col mista sayo dah la xangkat..masa 2 ngam2 magrib..so mmg terlepas la..yg paling menyakitkan hati, tersesat larat tah sampai mane tahla jinjang la, sg buloh la..lgsg xjumpe signboard wangsa maju, sri rampai..mmg tension btol.. sampai umah mas pun kul 8 n anim baru nak make up..kire ok la 2..pas2 masa nak akad nikah, leh la pulak si anim ni terlupe nak bawak ic..bg aku insiden 2 biase la..mane nak ingat semua benda..yg penting, 2pengajaran untuk aku la jugak coz aku ni pun bole tahan pelupa gak..mista sayo xfolow aku..so jaz g ngan liza je..



ni jela gambar2 yg aku ade..yg lain 2 semua klu leh upload nanti aku upload kat fb jela..

No comments:

Post a Comment