nuffnang

Wednesday, January 25, 2012

masih belum bersedia.....

erm..penat kelmarin masih belom hilang penangan bercuti di perak..
masuk opis semalam pun mata xbole nak bukak..so half day je smlm..
mmg aku masih belom bersedia..
1st time drive dari perak ke KL tengah malam..
dahla sampai dekat kul 4, kul 5 dah bangun iron baju g keje..
letih tahap cipan!!!
half day semalam pun still xcukup..
semalam g jumpe orang yg buat rumah aku 2...
macam2 bincang..pas2 famly cikji datang umah lg..
mcm2 hal..mgu lepas mood nak cuti punye pasal,
xpasal2 aku salah buat payment kat pembekal..
kesian btl kat pembekal 2..
patot die dah bole dapat duit die
tapi disebabkan kecuaian aku, die xdapat duit die..
smlm igt nak setelkan tapi ade urusan rumah plus mengantok yg teramat,
kul2.30 aku dah kua opis..
ni keje melambak2 so nak buat dulu then baru bole upload gambar cuti2..=)


jeti bagan dato..


No comments:

Post a Comment